Sunday, September 8, 2013

Mula beroperasi

Assalamualaikum.


Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana dengan izinNya, kedai online saya sudah mula beroperasi semalam. Terima kasih kepada suami, sanak saudara dan kawan-kawan yang telah banyak menyokong saya. Tidak lupa juga kepada guru online saya Pn Zaila Mohamad yang banyak memberi inspirasi dan khidmat nasihat sehingga kedai ini dapat direalisasikan. 

Insyaallah saya akan terus berusaha memajukan kedai saya ini dan dalam masa yang sama tidak akan mengabaikan tanggungjawab sebagai isteri dan ibu kepada anak-anak saya. Disamping itu saya akan terus belajar selok-belok perniagaan yang betul dari Pn Zaila.

Silalah lawati https://www.facebook.com/pages/From-Japan-With-Love/1387926574769890
Untuk sebarang pertanyaan bolehlah pm atau email saya noriatisaud@gmail.com . Terimakasih.

Jumpa lagi.



No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015