Sunday, February 23, 2014

Japanese Cotton - 3rd batch

Assalamualaikum

Sekali lagi saya bawakan kain Japanese Cotton yang original dari Jepun khas untuk peminat-peminat kain cotton. Kali ini saya bawakan kain-kain yang bermotifkan bunga sakura yang berwarna ceria. Jika berminat bolehlah hubungi saya di noriatisaud@gmail.com. Boleh juga lawati page https://www.facebook.com/Frm.Jpn.With.Love. Terima kasih.

 Kod: JP01
Status: Available

 Kod: JP02
Status: Available

Kod: JP03
Status: SOLD

 Kod: JP04
Status: SOLD

 Kod: JP05
Status: SOLD

 Kod: JP06
Status: SOLD

 Kod: JP07
Status: SOLD

Kod: JP08
Status: SOLD

******************************************************

*Kepada sesiapa yang berminat untuk menyertai kelas Asas Blog dan Fanpage bolelah hubungi saya
  noriatisaud@gmail.com
*Ingin iklankan produk atau kedai anda? Iklankan di Sohodirectory
*Berminat dengan Japanese Cotton? Bolehlah ke From Japan With Love

Sehingga bertemu lagi. Wassalam.

1 comment:

  1. Assalamualaikum..

    Akak, nak tanya boleh?
    Japanese cotton ni sesuai untuk buat baju kurung kan?
    Saya dekat Yonezawa sekarang. Ikut perancangan nak pergi Nippori Town awal bulan 5 nanti.
    Boleh saya tahu akak selalu beli Japanese Cotton dekat kedai mana? Dan semeter berapa yen ye?

    Ini email saya: norsaradatulakmar@gmail.com
    Hope boleh membantu. Thanks!

    ReplyDelete

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015