Tuesday, May 27, 2014

Selamat tiba di Malaysia

Assalamualaikum

Alhamdulillah syukur kepada Allah Ta'ala kami sekeluarga telah selamat sampai ke tanahair pada petang 21 Mei 2014 yang lepas. Kami terbang dari Tokyo pada 10.30 pagi pada hari yang sama. Penerbangan memakan masa lebih kurang 7 jam dan alhamdulillah semua anak-anak termasuk Adib tidak memberi sebarang masalah kepada ibu dan abah.








Setibanya kami di KLIA, terus ambil Airport Limo ke homestay di Seremban 2 memandangkan barang-barang kami belum sampai ke rumah. Kami akan menginap di Homestay Nilam tu sehingga barang-barang kami sampai.

Sebelum tu saya nak minta maaf kerana sekarang ni susah sangat nak update blog sebab saya belum ada internet yang membolehkan saya berblog seperti sebelum ni. Tambahan lagi saya dan suami sibuk menguruskan proses kemasukan anak-anak ke sekolah dan juga membersihkan rumah kami yang sudah setahun ditinggalkan.

Baru hari ni berkesempatan untuk update blog. Semoga masih ada yang sudi membaca blog saya ni. In sya Allah saya akan mencari ruang dan masa untuk terus menulis.



No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama:
Alamat email/facebook:
Alamat Penghantaran:
No. telefon/HP:
No. kod/ item:
Cara pembayaran:

Create a web form here
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Elegant Rose - Working In Background
Copyright to NORIATI SAUD
Designed by UMIESUEstudio 2015